• تلفن :3902-21-0098

علف چای این گیاه به دلیل کمپلکس گیاهی ویژه که شامل هایپریسین، سودو-هایپریسین، هایپروزید و کوئرستین م یباشد، دارای اثرات ضد افسردگی بسیار قوی است. این عناصر به صورت سینرژیک روی مهار مونوامینو اکسیداز، تولید ملاتونین و سیستم دوپامینرژیک کار می کنند. عالوه بر این بیوفلاونوئیدهای موجود در این ترکیب اثرات ضد اضطراب و آرامبخش دارند. هایپریسین با رسپتورهای گابا تداخل دارد که دلیل اثرات ضد اضطرابی علف چای م یباشد. ال-تریپتوفان عنصر کلیدی سرتونین می باشد. سروتونین، نوروترنسمیتری است که تصور می شود هدایتگر اصلی حالات روحی و تنظیم کننده خواب باشد. کمبود سروتونین اضطراب و افسردگی را به همراه دارد. ال-تیروزین آمینواسیدی است که نقش کلیدی در تنظیم عملکرد غده تیروئید و آدرنال دارد. همچنین این ماده در تولید گلبولهای سفید و قرمز خون موثر است. عالوه بر این به بهبود روند درمان اضطراب، افسردگی و ب یخوابی کمک می کند. ال-تیروزین در تولید نورآدرنالین نیز دخالت دارد؛ به عبارتی نوروترنسمیتری است که در زمان افسردگی مقدار آن کاهش می یابد.

موارد مصرف

 

ال-فنیل آلانین انگیزه و حالات روحی خوب ایجاد می کند.

همچنین کمک به توانایی یادگیری، حافظه و هوشیاری کرده و در تولید نوروترنسمیترها (نورآدرنالین و دوپامین) موثر است. علاوه بر این در درمان بعضی از انواع افسردگی موثر است.

منیزیم به همراه ویتامین ب 6 و ب 3 در مغز در تولید سروتونین از تریپتوفان موثر است. سروتونین نوروترنسمیتری است که در تنظیمات حالات روحی و خواب نقش اساسی دارد؛ کمبود آن افسردگی و اضطراب به همراه دارد.

نیاسین

کمبود نیاسین علاوه بر ایجاد بیماری پلاگر، اختلالات رفتاری (افسردگی، جنون)، ضعف عضلانی و احساس خستگی زودرس به همراه دارد.

ویتامین ب 6 عنصر کلیدی در عملکرد درست سیستم عصبی م یباشد.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

این مکمل فاقد گلوتن، شکر، ماده نگهدارنده، رنگ

مصنوعی، طعم دهنده مصنوعی و ترکیبات تراریخته

می باشد.

بسته بندی

در جعبه های 30 عددی بصورت 3 بلیستر 10 عددی عرضه می گردد. هشدار عصاره علف چای با متابولیسم داروها تداخل دارد و حتی اثرات آنها را مهار میکند بنابراین اگر از داروهای دیگری استفاده می شود حتما با پزشک مشورت شود. علف چای در زمان طفولیت و بلوغ نباید استفاده شود.

دستور مصرف

روزی یک عدد همراه با یک لیوان آب میل شود.

مصرف این مکمل غذایی در بهبود علائم افسردگی خفیف تا متوسط توصیه می شود. اثرات مثبت بر روی حالات روحی، روانی فرد دارد. این مکمل در رفع احساس پوچی و گناه، خستگی روحی و بدنی، ضعف، اختاللات تمرکز و عدم انگیزه در کارهای روزانه نیز بسیار موثر است. این فرآورده دارای فرمولی منحصر به فرد می باشد. کپسول

حاوی چهار مینی کپسول پیوسته رهش می باشد. جذب و انتقال مواد موثره این کپسول بیشتر از زمان مشخص (بیشتر از دو ساعت) طول خواهد کشید.

به این حالت

اصطلاحا آزادسازی تاخیری retard گفته می شود.

توجه

naturcaps : از فیبر گیاهی ناشی از تخمیر نشاسته ریشه کاساو تهیه شده است بنابراین کاملا طبیعی بوده و فاقد هر نوع رنگ مصنوعی می باشد که سبب هضم آسان آن می شود و برای افراد گیاهخوار مناسب می باشد.

مواد موثر و فعال در یک کپسول

Name of active substance(s)* Quantity

Hypericum (Hypericum perforatum) flowering tops,d.e. 0.3% hypericin 233 mg

L-tryptophan 150 mg

Magnesium oxide,equal to Mg 56.3 mg

L-tyrosine 10 mg

L-phenylalanine 10 mg

Nicotinamide (Vitamin PP) 8 mg

Pyridoxine (vitamin B6) hydrochloride, equal to vit B6 1.4 mg