• تلفن :3902-21-0098

موارد مصرف

مواد موثره موجود در این مکمل در ایجاد تعادل متابولیسم گلوسیدیک و لیپیدها و اثر آنها بر روی بدن موثر بوده و باعث تقویت فعالیت متابولیسمی قندها و لیپیدها می شود. مکمل Noglic در افرادی با قند خون، کلسترول و تری گلیسیرید بالا توصیه می شود.

مصرف این مکمل در کنار رژیم غذایی مناسب موجب کاهش قند خون، کلسترول و تری گلیسیرید میگردد.

اثرات اصلی مواد موثر و فعال

Gymnema Silvestre

با دو مکانیسم بر روی هایپر گلیسمی اثر میگذارد.

-1 مانع از جذب قند در رودهها شده

-2 متابولیسم گلوکز را در سلول ها افزایش میدهد.

Cinnamon

دارچین حاوی پلیمرهای محلول در آب بوده و قند خون را در حد طبیعی نگه میدارد. مواد تشکیل دهنده این ماده طبیعی فعال بر روی انسولین اثر میگذارد. مطالعات بالینی نشان داده اند

که بهبود فعالیت انسولین توسط عصاره دارچین به علت تحریک گردش و جذب سلولی گلوکز و گلیکوژنز )گلوکز آزاد( در سلولهای عضلات اسکلتی میباشد.

Chromium chloride

در بدن ما مقدار کمی کُرُم وجود دارد. کُرُم جزو مواد معدنی اصلی برای س لمت بدن به شمار می رود. این ماده جزو ا ساختمان تعدادی از آنزیمهای موثر در متابولیسم گلوسیدمیباشد. وقتی کُرُم در حضور یک ماده طبیعی حاوی سه نوع آمینو اسید )گلیسین، سیستئین، گلوتامیک اسید( و نیکوتینامیک قرار گیرد، با افزایش میزان انسولین، میزان مصرف گلوکز را افزایش میدهد. کُرُم به عنوان یک ماده متعادل کننده قند خون شناخته شده است.

Bitter melon

عصاره میوههای این گیاه دارای اثرات ضد دیابتی مشابه انسولین میباشند. به نظر میرسد اثر کاهش دهنده قند خون این گیاه به علت حضور دو ماه فعال کارانتین ) charantin ( و پلی پپتیدی به نام P-insulin میباشد که مشابهت ساختمانی نزدیکی با انسولین گاوی دارد. مطالعات بالینی نشان داده اند که این گیاه بسیار قوی بوده و در درمان گیاهی دیابت بخصوص دیابت غیر وابسته به انسولین با افزایش گلوکز سرم و افزایش تعادل گلوکز خون اثر میگذارد.

Alpha lipoic acid

این ماده به عنوان یک کوفاکتور در تعدادی از آنزیمهای موثر در مصرف گلوکز، اسیدهای چرب و سایر منابع انرژی به سیکل آدنوزین تری فسفات ATP کمک میکند. Alpha lipoic acid

علاوه بر اینکه موجب افزایش و بهبود عملکرد انسولین میشود، راههای ورود گلوکز را به سلول افزایش میدهد. این راه های ورود گلوکز وابسته به انسولین نمیباشند. الفا لیپوئیک اسید با این دو روش متفاوت متابولیسم سلولی گلوکز را افزایش داده و قند خون را در حد طبیعی نگه میدارد.

هشدار

این مکمل همراه با سایر داروهای کاهش دهنده قند خون نباید مصرف گردد.

در طی دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.

بسته بندی

در جعبههای 30 عددی بصورت 2 بلیستر 15 عددی عرضه میگردد.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دستور مصرف

روزی 2 عدد، یک عدد 15 دقیقه قبل از هر وعده غذا میل شود.

توجه

این مکمل فاقد گلوتن، فرآورده های شیری، لاکتوز، شکر، رنگ های مصنوعی بوده و برای افراد گیاهخوار مناسب میباشد