• تلفن :3902-21-0098

قرص های جویدنی خرسی شکل پروپولید پروپول بیبی

پروپوليس ، رزين استخراج شده از درختان مخروط دار مي باشد كه زنبورعسل ، آنها را جمع آوري كرده و بعد از تركيب آن با موم زنبورعسل و ديگر مواد مترشحه در ناحيه شكم ، تبديل به ماده اي مي شود كه داراي خواص ضد میكروبي بسيار قوي مي باشد.

اين تركيب صد در صد طبيعي ، به نام "پروپوليسشهرت دارد و در علم پزشكي به عنوان آنتي بيوتيك طبيعي شناخته شده استپروپولس حاوي آنتي اكسيدان فلاوونو ييد و گالانگينGalangine مي باشد كه وجود اين دو تركيب علاوه بر ايجاد خاصيت ضد م كيروبي، به تقويت سيستم ايمني بدن نيز كمك مي كند.

در لابراتوارهاي كارخانه ESI ، پروپوليس با نهايت دقت و توجه به بهره برداري مي رسد.به نحوي كه خواص طبيعي مواد تشيكل دهنده آن حفظ شده و فقط مواد حاوي موم از آن جدا مي شود.اين مواد مي تواند از جذب مواد مؤثره پروپوليس جلوگيري به عمل آورد، لذا جداسازي آنها ضرورت دارد.

از طرفي ، بخشهاي ب ا ارزش پروپوليس از قبيل بيوفلاوونو ييدها Bioflavonoid ، گالانگين ،Galangine پينوس مبرين pinocembrine ، كاف يينيك اسيد Caffeinic Acid با روشي خاص و نوين استخراج مي شود و بدين صورت اثر بخشي و كيفيت فرآورده افزايش مي يابدپروپوليس خاصيت ضد م كيروبي، ضد التهاب و ضد قارچي دارد كه بنابر نياز افراد ، مورد مصرف قرار مي گيرد.

قرصهاي جويدني پروپوليد پروپول بيبي به غير از پروپوليس، سرشار از ماده مؤثره ديگري به نام اكيناسه Echinacea مي باشداكيناسه محرك سيستم ايمني بدن است كه اين خاصيت، بدن را در مقابل عفونتهاي م كيروبي در فصول سرد،مقاوم مي سازدقرصهاي جويدني پروپول پروپوليد بيبي، خرسي شكل بوده و داراي طعم مطبوع توت فرنگي است كه مصرف آنها را نزد كودكان و خردسالان خوشايند مي سازد.

مقدار و نحوه مصرف :

كودكان 8- 4 سال : روزانه 5- 3 عدد جويده شود.

كودكان سال به بالا : روزانه تا عدد جويده شود.

بسته بندي : قوطي هاي پلاستیكي 80 عددي